.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی‌نژاد: نامه‌ اژه‌ای به دستم نرسیده

رئیس‌جمهور با اشاره به انتشار اخباری درباره ارسال نامه‌ای از سوی دادستان کل کشور برای معرفی بدهکاران بانکی گفت: هنوز چنین نامه‌ای به دست ما نرسیده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی کشورمان در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نامه دادستان کل کشور درباره معرفی بدهکاران بانکی گفت: چنین نامه‌ای هنوز به دست ما نرسیده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر خود به کشور عراق افزود: ما منتظریم تا حال آقای طالبانی مساعد شود چرا که کشور عراق و ایشان دعوت‌ کننده اصلی هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره برخی از شایعات پیرامون اختلاف دولت با وزیر بهداشت و امکان برکناری وی تصریح کرد: ما هیچ دعوایی در داخل دولت نداریم.

همچنین احمدی‌نژاد با اشاره به منصوب شدن الهام به عنوان سخنگوی هیئت دولت گفت: امیدوارم که از این به بعد ایشان پاسخگوی سوالات شما درباره مسائل مختلف باشند.

همچنین رئیس‌جمهور با اشاره به بارش رحمت الهی گفت: امیدوارم دعای شما در زیر این باران مستجاب شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایمان 6 دي 1391
فکر کنم نامه دادستان محترم با پست عادی فرستاده شده و پستچیا تنبلی کردن به احمدی نژاد نرسوندنش!!! جلللللللللللل الخااااااااااااااااااااااالق!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.